Γεια χαρά, Επισκέπτης
Μυστικό Κλειδί Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ερώτηση

σπυράκι σε χρυσόψαρο..... 27/09/2014 20:35 #1

• Συντάκτης θέματος
  • Christinaba
  • Αποσυνδεμένος
  • New Member
  • New Member
  • Registered
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Καλησπέρα.......με λένε Χριστίνα και επειδή δεν ξέρω που να απευθυνθώ είπα να κάνω μια ύστατη προσπάθεια και να να μοιραστώ μαζί σας την ιστορία μου με τα χρυσόψαρα. Πριν καμιά δεκαριά μέρες πήγα σε γνωστό pet shop στην Γλυφάδα, γιατί αποφάσισα να πάρω ένα χρυσοψαράκι. Δεν είχα κάνει προηγουμένως κάποια έρευνα αγοράς γιατί έκρινα ότι θα με καθοδηγήσουν οι αρμόδιοι του εν λόγω καταστήματος. Όντως πήγα, και πριν ξεκινήσω το τροπάριο ήρθα να πάρω ψάρια, ρώτησα το παλικάρι που ήρθε να με εξυπηρετήσει αν δεδομένου ότι δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για κανονικό ενυδρείο, και επειδή το σπίτι είναι μικρό είναι εφικτή η αγορά χρυσόψαρου. Με διαβεβαίωσε πως ναι, και του εξηγώ ότι είμαι αρχάρια εντελώς και γι'αυτό τον εμπιστεύομαι στο να αγοράσω ό,τι κρίνει εκείνος απαραίτητο για να έχει το ψαράκι μια σχετικά καλή ποιότητα ζωής.

Παίρνω ένα μικρό πλαστικό δοχείο ενυδρείο που χωράει περίπου πέντε λίτρα νερό. Μια μικρή απόχη, δύο είδη φαγητών και ένα μικρό μπουκαλάκι με ειδικό χλώριο όπως μου είπε που θα το χρησιμοποιώ όταν αλλάζω το νερό. Επίσης πήρα 3 σακουλάκια χαλίκι, ένα μικρό πλαστικό φυτό και τα δύο ψαράκια, ένα αρσενικό και ένα θηλυκό. Όλα κυλούσαν ομαλά. Τους άλλαξα νερό, τους έβαζα φαγάκι, καθόμουν το βράδυ και τα παρατηρούσα και όλα τέλεια. Προχθές το βράδυ παρατήρησα ότι το ένα από τα δύο-το αρσενικό κολυμπούσε λίγο υποτονικά και επειδή τα παρατηρούσα όταν τους έβαζα φαγάκι ότι αυτό δεν προλάβαινε να φάει τόσο όσο το άλλο, υπέθεσα ότι ήταν λόγω αυτού. Χθες το πρωί λοιπόν ξύπνησα και σχεδόν τα τάϊζα με προσοχή για να φάνε και τα δυο το ίδιο. Έφυγα από το σπίτι και όταν γύρισα το μεσημέρι το αρσενικό είχε "φύγει".